PROMOSI SHAKLEE 2017 : OMEGA GUARD

Assalamulaikum dan salam sejahtera! Ogos dah seminggu bersua. Tapi malam ni baru Kina sempat nak kongsi promosi best sepanjang Ogos 2017. Untuk entry hari ini, Kina kongsikan satu promosi istimewa. Jommm baca sampai habis!

Beli 5 botol Omega Guard dan nikmati baucer bernilai RM60 untuk belian seterusnya. Setakat hari ini, Kina dah nikmati sekali baucer bernilai RM60. Seronok gak tu dapat beli vitamin lain dengan harga lebih murah. Berbaloi!


Baca syarat mudah di bawah ni dan nikmati baucer RM60 untuk setiap belian 5 botol Omega Guard!




Banyaknya nak beli 5 botol. Memang berbaloi ke? Sangat! Sebabnya Omega Guard sangat sesuai untuk seisi keluarga. Bermula dari baby seawal 1 tahun, anak-anak sekolah dan universiti, pekerja, ibu hamil dan menyusu, golongan dewasa dan warga emas. Pendek kata, semua orang dari segenap usia boleh amalkan Omega Guard ni. Best, kan?


APA FUNGSI OMEGA GUARD






Kenapa ramai memilih untuk mengamal minyak ikan Shaklee?




❤ Minyak Ikan Berpekatan Tinggi

OmegaGuard™ membekalkan spektrum lengkap tujuh jenis asid lemak perlu Omega-3 tulen, yang biasanya ditemui secara semula jadi dalam ikan kecil di habitat lautan dalaman air sejuk. Setiap hidangan mengandungi kepekatan 999mg Omega-3 (546mg EPA yang bermanfaat untuk kesihatan anda dan 360mg DHA yang penting untuk perkembangan dan fungsi normal tubuh).


❤ Penyulingan Molekul Berganda

Untuk memastikan ketulenan dan kepekatan, minyak ikan di dalam OmegaGuard™ menjalani proses moden Penyulingan Molekul Tiga Peringkat yang memekatkan asid lemak Omega-3 dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti raksa, plumbum, kadmium, arsenik dioksin, PBC dan lain-lain bahan cemar. Mengurangkan bau dan rasa kesan hanyir.


❤ Sahabat Laut

Diiktiraf oleh Friend of the Sea® untuk membantu memastikan bekalan berterusan minyak ikan berkualiti tinggi yang stabil untuk produk Shaklee tanpa menjejaskan alam sekitar.







OmegaGuard untuk seisi keluarga!

Bermula sedari merancang kehamilan, membantu kesuburan, sepanjang hamil, selepas bersalin, menyusukan anak, kembalikan berat badan, seawal usia kanak-kanak; OmegaGuard sedia memberi manfaat!







Rebut peluang emas untuk dapatkan promosi best Omega Guard. Promosi sah sepanjang Ogos 2017 sahaja. Beli 5 Omega Guard, dapat baucer RM60 untuk belian seterusnya! Laju contact Kina k. 
+6016-2194940


JAMINAN KAMI


  • Shaklee merupakan supplemen semula jadi dan memegang piagam
  • Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)
  • Semulajadi
  • Berkesan
  • Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.
  • Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.



MENGAPA SAYA?

Saya ialah Nur Sakinah yang merupakan pengedar Shaklee jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi Kina agar boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Kina juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.


PENGHANTARAN

Penghantaran melalui pos akan diatur ke seluruh dunia sama ada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.


PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB, Bank Rakyat dan Bank Islam.


NAK BELI SET SHAKLEE

Untuk mendapatkannya, anda mempunyai beberapa pilihan:

  • belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit anda
  • belian di cawangan Shaklee terdekat (ID: 1261476)
  • hubungi Kina di talian WhatsApp / Telegram +60162194940 (Nur Sakinah) untuk sebarang bantuan / belian

Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda? Klik imej dibawah.




NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, DARE TO DREAM TEAM (D2DT) yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.


Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada Kina. Hubungi Kina untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultasi percuma atau bimbingan pendaftaran sebagai ahli Shaklee.

Rakan Shaklee Anda
Nur Sakinah Binti Zainudin (Kina)
SMS/WhatsApp : +6016 219 4940
FB Page: Vitamin By AwatifKina
Personal FB : Khairul Sakinah
Instagram: @khairulsakinah






Comments

Popular posts from this blog

BUAH PINGGANG KECUT? ATASI SEGERA!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WARGA EMAS

CARA ATASI GASTRIK @ ANGIN PERUT