GIGIH SEDUT ILMU KELAS FREE


Assalamualaikum dan salam sejahtera! Hari ni Kina nak share sedikit tentang kelas online yang dijalankan di group WhatsApp.

Yes! #D2DTeam members hanya belajar bab bisnes dalam group WhatsApp sahaja. Sangat fleksibel dan sesuai dengan Kina yang sibuk sebagai suri rumah tangga yang berjaya dan sibuk menguruskan keluarga tersayang dan mrs anyau.

Sehingga minggu pertama Ogos, kami ada 4 kelas WhatsApp. Jom kita selidik apa yang #D2DTeam members belajar sampai semua hebat-hebat!


KELAS ONLINE 1




  
Kelas pertama bertajuk "Is Your Why Big Enough?" adalah kelas semangat untuk memberikan motivasi kepada #D2DTeam members. Renung sejenak apakah faktor utama yang menyebabkan kita terus semangat dan kuat dalam bisnes ini? Tak kira badai melanda, kita redah untuk capai impian kita (big why in business)

Antara Big Why #D2DTeam members ialah:
  • bebas kewangan dan dapat menyimpan tunai atau belian emas (simpanan fizikal) RM3K sebulan
  • berikan RM2K sebulan untuk ibu ayah di kampung
  • hantar ibu ayah ke Mekah untuk tunaikan umrah
  • dan banyak lagi BIG WHY lain
  • Members didedahkan cara kenal pasti big why masing-masing.




KELAS ONLINE 2





Kelas kedua yang juga diadakan secara online di dalam group WhatsApp bertajuk "What Shaklee Offers? Better Health and Extra Income". Ia adalah kelas asas yang memberikan info kepada ahli baru #D2DTeam. Membincangkan soal bagaimana Shaklee telah membantu ramai pengedar mengubah kehidupan mnjadi lebih baik.

Next! Jom teruskan bacaan anda. Tengok apa lagi kelas best yang kami dah join sepanjang minggu pertama bulan Ogos ni.





KELAS ONLINE 3




Seterusnya ialah kelas daripada seorang guru dengan bonus bulanan 5 angka dalam tempoh 10 bulan bersama bisnes Shaklee. Beliau berkongsi BIG WHY yang menyebabkan beliau berjaya dalam dunia bisnes walaupun terpaksa menempuh onak dan duri..

Dengan hanya menggunakan modal di tangan, iaitu yuran pendaftaran seumur hidup RM80, semua mampu mengubah kehidupan dan jana extra income gemook. Anda akan ketahui rahsia bisnes mudah dengan menyertai #D2DTeam.





KELAS ONLINE 4





Bila dah tahu peluang yang terhidang dan kenal pasti big why dalam bisnes, kita sedut pula ilmu berkaitan dengan "Rahsia Close Deal Mudah dan Cepat". Close deal ni ialah proses jadi beli. Memang ramai yang berminat nak shopping, tapi bagaimana nak capai impian kita sebagai seorang online seller (iaitu menjual produk yang betul), semua kita kongsikan dalam kelas fleksibel di group WhatsApp.

Ini adalah senarai kelas yang dijalankan sepanjang minggu pertama Ogos. Menarik? Semestinya. Ini adalah antara punca Kina berjaya hari ini dan akan lebih berjaya pada masa akan datang.




Kelebihan kelas online #D2DTeam :
  • Kelas dijalankan di group WhatsApp sahaja. Tak perlu cuti, tak perlu curi masa hujung minggu, bersiap pakaian cantik atau bayar yuran kelas sebab ianya percuma!
  • Masa yang sangat fleksibel. Biasanya kelas dijalankan pada waktu pagi atau malam. Andai kata kita sibuk pada tarikh dan masa kelas dijalankan, kita masih mampu mengikuti kelas dengan membaca semula perkongsian pada masa lapang kita.
  • Ahli #D2DTeam yang aktif dan saling berkongsi info best.





JAMINAN KAMI

  • Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
  • Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)
  • Semulajadi
  • Berkesan
  • Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.
  • Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, DARE TO DREAM TEAM (D2DT) yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.

Daftar keahlian Shaklee sekarang, klik Daftar Ekspress Jadi Ahli Shaklee


Anda juga boleh menghubungi Kina untuk dapatkan info lanjut atau bimbingan pendaftaran sebagai ahli Shaklee.

Rakan Shaklee Anda
Nur Sakinah Binti Zainudin
SMS/WhatsApp : +60162194940
FB Page: Vitamin By AwatifKina
Personal FB : Khairul Sakinah
Instagram: @khairulsakinah



Comments

Popular posts from this blog

BUAH PINGGANG KECUT? ATASI SEGERA!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WARGA EMAS

CARA ATASI GASTRIK @ ANGIN PERUT