Vivix Dalam Set Tenaga Untuk Kehidupan (Energy For Life Set)


Assalamualaikum dan salam sejahtera! Hari ini Kina nak kongsikan vitamin terunggul yang sangat popular. Mendapat permintaan tinggi kerana fungsinya yang cukup berkesan! Set ini dirumus khas oleh pakar nutrisi Shaklee dalam kempen Solution Set. Jom kita kenali dengan lebih dekat lagi Set Tenaga Untuk Kehidupan atau omputeh panggil Energy For Life Set.




Set ini terdiri daripada 2 botol Vivix. Hari ini, semua orang boleh menjalani kehidupan yang sihat, cergas dan bertenaga. Nutrisi untuk kehidupan yang lebih ceria, sentiasa bertenaga sepanjang hari, tanpa mengira usia. Rasa lebih muda, sihat, penuh bertenaga dan cergas!

Kenapa Vivix?

Vivix merupakan minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu.

Bagaimana Vivix Berfungsi?

Sebelum tu, kita kena faham dulu macamana Vivix bertindak. Ada 4 mekanisma utama cara Vivix bertindak




Bahan aktif Vivix ialah resveratrol dan polyphenol yang mana sangat popular di luar negara. Banyak research dan journal sejak tahun1972 paling awal dapat dikesan.








1. CELL DEFENSE. Maksudnya Vivix pertahankan sel dari kerosakan biologikal. Contoh kita makan banyak benda bukan-bukan seperti processed food, siap ada perisa, pewarna, conservative tambahan dll

BENDA NI SEMUA MENYEBABKAN STRESS BIOLOGI KEPADA SEL BADAN.

Contoh yang dikaji, lepas makan makanan berlemak tinggi (biological stress), sel-sel badan akan bertindak menghasilkan biomarker tertentu sebagai respon kepada makanan yang tinggi lemak.

Biomarker ini indicator biological stress. Lagi tinggi biological stress, lagi banyak biomarker ni akan dihasilkan dan lagi cepat sel-sel badan kita mengalaami kerosakan/penuaan.

Jadi Vivix ni tahan biomarker tu dari dibebaskan, maka sel-sel takdelah rosak dan lambatlah sel-sel menjalani penuaan










2. CELL ENERGY. Pusat penghasilan tenaga dalam sel adalah mitokondria, ni kita semua belajar dalam biologi form 5 😁 Vivix ni terbukti meningkatkan penghasilan tenaga dari peringkat mitokondria lagi



3. CELL REPAIR. Vivix juga membaiki sel DNA and lindungi sel dari kerosakan




4. CELL PERFORMANCE. AGE protein ni adalah antara ''culprit' dalam penuaan sel. vivix halang penghasilan AGE protein ni dan improve performance cell, juga sebab dia improve tenaga dalam mitokondria tadi.

Jadi, ini 4 asas cara resveratrol bertindak.

Bila dah tahu mekanisme Vivix bertindak ke atas badan kita, baru kita yakin nak amalkan Vivix. Betul tak? Sebab tu Kina tak hairan memang ramai yang amalkan Vivix sebab nilai yang sangat berbaloi untuk kesihatan. Tak caya? Cuba klik TESTIMONI VIVIX ni. Nak tengok korang nganga mulut ke tak. Hehe. Jangan lupa dapatkan Energy For Life Set atau dikenali juga sebagai Set Tenaga Untuk Kehidupan.


JAMINAN KAMI

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
  • Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)
  • Semulajadi
  • Berkesan
  • Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.
  • Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.



MENGAPA SAYA?

Saya ialah Nur Sakinah yang merupakan pengedar Shaklee jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi Kina agar boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Kina juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.


PENGHANTARAN

Penghantaran melalui pos akan diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.


PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Rakyat & Bank Islam.


NAK BELI SET SHAKLEE

Untuk mendapatkannya, anda mempunyai beberapa pilihan:
  • belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit anda
  • belian di cawangan Shaklee terdekat (ID: 1261476)
  • hubungi Kina di talian WhatsApp / Telegram +60162194940 (Nur Sakinah) untuk sebarang bantuan / belian



Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda? Klik imej dibawah.






Atau daftar keahlian Shaklee untuk penjimatan hebat. Klik Daftar Ekspres Jadi Ahli Shaklee.


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE

Berminat menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, DARE TO DREAM TEAM (D2DT) yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.

 

Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada Kina. Hubungi Kina untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultansi percuma atau bimbingan pendaftaran sebagai ahli Shaklee.

Rakan Shaklee Anda
Nur Sakinah Binti Zainudin(Kina)
SMS/WhatsApp : +6016 2194940
FB Page: Shaklee by AwatifKina
Personal FB : Nur Sakinah
Instagram: @khairulsakinah



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

BUAH PINGGANG KECUT? ATASI SEGERA!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WARGA EMAS

CARA ATASI GASTRIK @ ANGIN PERUT